vrijdag 27 mei 2011

Geldboompje

Vandaag hebben John en ik een bruiloft, (voor de oplettende blogvolger: eerder is de uitnodiging al voorbij gekomen, die was nml. van mijn hand). Nu leek het me leuk om ze een geldboompje te geven (met geld erin...). Dus ben ik met mijn verzameling scrapspullen een avondje lekker gaan knippen en plakken (wat uiteindelijk 3 avonden en een zondagmiddag werd). Dit is het resultaat:

Today John and I have a wedding, (for the observant follower blog: earlier the invitation passed,which was made by me). I thought it would be fun to give them a money tree (with money in it ...).So I pulled out my collection of scrapstuff one night to scrap together a tree (which eventuallybecame three nights and a Sunday afternoon). This is the result:




Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...