zondag 19 februari 2012

week 8: Eindelijk af!

Eindelijk is er 1 regenboog kussen af! Het was best een klusje.

Afgelopen zomer, toen het haakvirus mij te pakken kreeg, ben ik begonnen met het haken van Grannysquares. Met het idee om er een groot sprei van te maken. Maarja, na 35 squares was ik er wel ff klaar mee. Dus na vele andere haakprojecten, kwam ik de squares weer tegen en was ik weer aan het wegdromen hoe leuk mijn leven zou zijn als het sprei af zou zijn...

In diezelfde week bedacht ik ook dat ik wel weer eens nieuwe kussens op de bank wilde. Tja, voor mij was dat : 1 + 1 = 3. Ik wilde kussenhoezen maken met de Grannysquares! (bedenk er wat dramatisch opzwepende muziek bij)

Gestaag begon ik de squares aan elkaar te haken, en bedacht ik dat het wel mooi zou zijn om van dezelfde naturelkleurige katoen de achterkant 'even' te haken. En dat een mooi geschulpt randje ook wel heel mooi om de voorkant zou staan. En dat de sluiting ook wel mooi en praktisch moest zijn (lees: heel veel miniknoopjes eraan naaien en lusjes eraan haken). Al met al heeft dit project weer aardig wat avonduurtjes in beslag genomen.

Maar nu is het af! Zie hier het resultaat:







Nu de volgende nog...

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...