zondag 23 juni 2013

Iphone case embroidery

                     

Sinds mijn verjaardag heb ik een iPhone. Een heel goed verjaardagscadeau! Ik wilde een leuk en origineel hoesje, na wat zoeken op Etsy, vond ik deze. Dan kan je zelf borduursels toevoegen. Meteen besteld natuurlijk en binnen een week al in huis (vanuit Amerika!)
Nu nog een origineel borduursel bedenken.
Ik heb het besteld bij (not so) Modern Millie op Etsy.

Since my birthday I have an Iphone. Best birthday gift ever! I wanted a fun and personal case. After some searching on Etsy, I found this one. It's one where you can add your own embroidery! I ordered it right away and it was delivered within a week (from America!)
Now I just have to think of some embroidery that fits me.
I've ordered it at (not so) Modern Millie on Etsy.

Love to get mail from another country, all the stamps and stickers <3

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...