maandag 1 september 2014

Gehaakte teddybeer / Crochet teddybear

Het leek me een leuk idee om een knuffeldier voor de baby te haken. Ik had nog heel veel restjes katoen liggen van allerlei andere projectjes. Ik zocht eerst op Pinterest naar een leuk patroon, maar besloot toch om zelf wat te bedenken.
Nou, dat had ik nogal onderschat... Ik ben dol op haken, maar knuffels zijn niet mijn ding. De knuffelbeer is nu klaar, maar ik doe het niet snel nog een keer. Het duurde langer dan ik van plan was en ik ben gewoon heel slecht in het tellen van toeren en vooral in minderen.
Ik ben niet helemaal tevreden met het resultaat. Het hoofd, lichaam en armen vind ik leuk, alleen de benen vind ik niet mooi gelukt. Maar de beste jury voor een knuffel is natuurlijk een kind. Dus vroeg ik Huub wat hij van de teddybeer vond, zijn antwoord was een dikke knuffel geven aan de teddybeer :) Dus misschien is het dan toch nog een geslaagd project geworden.

I thought it was a good idea to crochet a stuffed animal for the baby. I still had some leftover yarn (cotton) from other projects to make it. First I looked on Pinterest for a pattern, but then I decided to think of something myself.
Well, I underestimated that… I love to crochet, but a stuffed animal isn’t my thing. I’ve made a teddybear, it’s finished now, but I won’t be doing this again soon.
I’m not very satisfied with the result. The head, arms and body are ok, but I don’t like the legs. But the best jury is, off course, a kid. So I showed it to Huub and he instantly gave it a big hug! :) So maybe it’s good enough anyway.


2 opmerkingen:

Vlijtig Liesje zei

Ik wil wel zo in het scherm reiken en hem pakken om te knuffelen! Wat een mooie beer.

Unknown zei

Dankje, Vlijtig Liesje! Hij is toch wel schattig geworden :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...